19 Ağustos 2013 Pazartesi

Hoşgeldiniz

Dikkat!!!

Bu blogun yazarı tam bir kitap ve makyaj malzemesi canavarıdır!! 

   Evet yanlış duymadınız. Bendeniz tam bir kitap ve makyaj malzemesi canavarıyım. Söz konusu bu iki sey olunca hayatın durduğu oluyor benim için. Hal böyle olunca benim gibi kitap ve makyaj severlerle bu sevgimi paylaşmak için bir blog açmaya karar verdim. 

   Karar vermek benim için uzun bir süreçti. Malum geniş bir blog camiası var Türkiye'de. Bu camiada banada gerek var mı, insanlar benim yazdıklarımı da okumak ister mi ? Bu soruları sürekli sordum. Sonunda denemeden bir sonuç alamayacağımın farkına vararıp blog açmaya karar verdim. 

Peki bu blogtan beklemeniz gerekenler nedir ? 

   Adındanda anlaşılacağı gibi benim çantamdan eksik olmayan kitaplar ve makyaj ürünleri hakkında yazılarla karşılacaksınız.Yazılarım ağırlıklı olarak güzellik ürünleri üzerine olacak. Bunun nedeni; yaklaşık 1 buçuk yıl önce bana satılan  yanlış bir ürünün benim cildimde yaratmış olduğu büyük sorundur. Oluşan tahribatı halen tam olarak düzeltemedim. Benim gibi birçok kişinin bu tarz sorunlar yaşadığını düşünüyorum ve sizlere elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.

   Yazı programıma gelince her hafta 2 post hazırlayacağım. Güzellik ürünleri yazılarımı videolarla desteklemeyi düşünüyorum.

   Şimdilik bu kadar tanıtım yeter:)) 

    İçinizdeki tanrıçayı şımartın ve güzel kalın<3
                                                                                                   XoXo 
                                                                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder