20 Ağustos 2013 Salı

İnglot waterproof jel eyeliner matte

Merhaba hanımlar!

Bugün sizlere olmazsa olmazlarımın arasında yer alan İnglot waterproof  jel eyeliner' ını tanıtacağım. 

Kremsi yapısı, renk yogunlugu ve kalıcılığında üstüne tanımıyorum. Evet yanlış duymadı
nız inglot jel eyelinerdan söz ediyorum. Çoğu blogta inglot jel eyeliner ile ilgili bir çok yazı var ve  çoğunluk sertliğinden, sürüm zorluğundan söz ediyorlar. Ama benim sahip olduğum ürün yumuşacık ve kolaylıkla uygulanıyor. Sanırım farklı bir seri yada o ürünler taş eyeliner olarak geçen ürünlerden. 


Resimde de gördüğünüz gibi 77 numarasını kullanıyorum. Dokusu tereyağı gibi, fırça kolaylıkla ürün alabiliyor ve uygulayabiliyorsunuz. Krem gibi kayıyor, sürüm kolaylığı sağlıyor. Kalıcılığı için söyliyeceğim uhu gibi resmen yapışıyor. Su ve yıkama jeli ile çıkarmak çok zor, bu yöntemle cıkarmaya çalışırken gözünüzü tahriş edersiniz. Ben çıkarmak için the balm markasının balms away'i yada biodermanın sensibio H2O'sunu kullanıyorum. 


Bu ürünü yapmak istediğim eyeliner şekiline ve kalınlığına göre sigma E05 eyeliner brush, sigma E65 small angle brush ya da ecotools angle brush ile uyguluyorum. 


 
Ürünün uygulanmış hali yukarıdaki fotograftaki gibidir. Alttaki fotograf ise gün ışığındaki swatchlarıdır.

Bu ürünü Tenerife seyehatim sırasında inglot mağazasında aldım ve aşık oldum:)) Bazılarınızın inglot satışı Türkiye'de yok dediğinizi duyar gibiyim. Ama merak etmeyin, inglot 2 ay gibi kısa bir sürede online satışa başlıyor ve biz inglot severleri mutlu ediyor!!!

Güzel kalın ve içinizdeki tanrıçayı şımartmayı unutmayın:)
                                                                                           
                                                                                                              XoXo
    
                                        
instagram: aysecakar
twitter: tsilisiayse
                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder