23 Ağustos 2013 Cuma

Makyaj temizleyici ajanlarım:)

Merhaba hanımlar,

Bugün sizlere makyaj temizliğimin ajanlarını tanıtacağım. Bunlar ne mi?


  • Bioderma sensibio H2O misel solüsyon
  • Rosense temizleme sütü

Benim gibi hassas ve kuru bir cildiniz varsa ne kullandığınız konusunda çok dikkatli olmanız gerekiyor. Beklenmedik bir ürün tahrişe yada sivilcelenmeye neden olabiliyor. Uzun denemelerin sonucunda ben bu muhteşem 2' liyi buldum. Türk yada yabancı bloglarda bu ürünler hakkında inceleme yazıları var. O nedenle ben bunların hepsini tek bir yazıda toplamayı düşündüm. Her ürünü tek tek inceleyecek olursak;

Bioderma sensibio H2O:

Hakkında birçok yazı yazılan, Youtube gurularının vazgeçilmezi olan Sensebio. Ben bu ürünle Lisa Eldrige sayesinde tanıştım ve iyi ki tanışmıştım, benim kurtarıcım oldu. Bu ürün hassas ve kuru ciltler için biçilmiş kaftan. Her bittiğinde gözüm kapalı tekrar aldığım bir ürün.Bende 500 ml en büyük boyu var. Fakat 250 ve 100ml 2 boyu daha bulunuyor. Ben turuncu kasanın 1+1 kampanyası ve %50 indirim kuponu ile 35tl gibi bir ücrete aldım. Neyse gelelim ürünün incelemesine;

Sensibio H2O misel solüsyonun vaadi; ciltte bulunan yağ ve kirleri çevreleyerek cilde zarar vermeden ciltten uzaklaştırılmasıdır.

Vee bunun sonuna kadar gerçekleştiriyor. En hassas olan göz bölgemde dahil hiçbir yanma yada tahrişe neden olmadı. Tüm yüzdeki yağ(ki bu bende neredeyse yok), kir, makyaj kalıntıları güzel bir şekilde çıkarıyor. Bu ürünü makyaj temizliği ve tonikleme için kullanabilirsiniz.  

Yapısı adından da anlaşıldığı üzere su gibi. Ben bu ürünü göz makyajımı temizlemek ve makyaj çıkarma işleminden sonra son dokunuş olarak kullanıyorum. Sensibio'dan çok memnunum. Tek eksi yanı suya dayanıklı maskaraları  temizlerken biraz uğraştırıyor. Çok nadir waterproof makyaj yaptığım için bu durum benim için sorun değil. Waterproof ürün kullandığımda balms away ile küçük bir dokunuş yeterli oluyor zaten:)

Bu Turuncu kasa nın  bu güzel kampanyasından kolaylıkla elde edebilirsiniz.

Rosense temizleme sütü:

Bu ürün kuru ciltler için üretilmiş bir makyaj temizleyici. Eğer yağlı ya da karma ciltli iseniz bu ürünü önermiyorum çünkü ürün yoğun nemlendirme özelliğine sahip. Cildinizde yağlanmaya ve sivilcelenmeye neden olabilir.

Ürün pompalı bir şişede geliyor. (Pompa fazla güçlü kullanırken dikkatli olmak gerekiyor. ) Ürün krem formdadır. Yüz ve göz makyajınızı temizleyebileceğiniz söylense de sadece ten makyajımı temizlemek için kullanıyorum. 2 pompa ürün tüm ten makyajını güzel bir şekilde temizliyor. Elime aldığım ürünü yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum ardından pamuk ile yüzümü siliyorum Ürün uzun ömürlü, 7 ay önce aldığım halde halen kullanıyorum ve 200ml'sini 20tl gibi bir fiyata aldım. Benim gözlerimde yanma yaptığı için bu ürünü göz makyajı temizlemesinde tavsiye etmiyorum. Ama iyi bir ten makyajı temizleyicisi arıyorsanız Rosense temizleme sütünü denemenizi tavsiye ederim. Rosense temizleme sütüne rosense mağazalarının ve online sitelerden kolaylıkla sahip olabilirsiniz.

Umarım bu iki ürünü en az ben kadar seversiniz :) 

Güzel kalın ve içinizdeki tanrıçayı şımartmayı unutmayın...


                                                                                                                                      XoXo


instagram: aysecakar
twitter: tsilisiayse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder