27 Ağustos 2013 Salı

Sleek be beautiful Blemish Balm

Merhaba hanımlar,

Bugün sizlere en sevdiğim bb krem olan sleek blemish balmı tanıtacağım.

Bu ürün söz konusu olduğunda bildiğiniz bütün bb kremleri unutun.( Asya markaları hariç). Bu bb kreme kadar bb kremlerden hoşlanmıyordum. O kadar sıvı formdalardı ki şişeyi baş aşağı tutsan dahi akıyorlar ve bu beni çok rahatsız ediyordu. Sanki yüzümü yağla kaplıyormuşum gibi hissettiriyordu. Bu yüzden bb kremlerden uzak duruyordum. Taki Porto Sephorada bu ürünü deneyene kadar ve dener denemez de bu benim olmalı dedim:)) ve 10€ gibi bir ücrete aldım. 

Ürün bakalım bize neler vaat ediyor;


Vee söylediklerinin çoğunu da gerçekleştiriyor.( Tam kapatıcı değil) Ürünün yapısı ne bb kremlere benziyor  ne de fondöten, daha çok krem kapatıcılar gibi. Yoğun kıvamlı bir ürün.(  Bende ürünün 802( light) ve 805(light1) tonları var. )

Yoğun kıvamına rağmen çok kolaylıkla cilde uygulanıyor ve güzel dağılıyor. Ürünü parmaklarınızla yada fırça ile kullanabilirsiniz. Ben real techniques buffing brush ile uyguluyorum, kardeşim ise parmaklarıyla ikisinde de sonuç muhteşem. 
Kapatıcılığı orta kapatıcılıktaki bir fondötenle aynı, benim yüzümde bir renk eşitsizliği olamadığı için bu konuda yorum yapamıyorum ama sivilcelerden kalan küçük izlerdeki renk dengesizliğini gayet güzel bir şekilde kamufle etti. Ürünün tek kötü özelliği gün içerisinde oksitlenmesi bu sorunu da cilt tonunuzdan bir ton açık renk alarak ortadan kaldırabilirsiniz. Ürünün çok az bir miktarı tüm yüze yetiyor.

Soldaki 802 sağdaki 805 bu formdalarken renk farklılıkları belli olmuyor ama yaymaya başladığınızda 805 şuanda bronzlaşmış olmama rağmen benim için koyu.
Soldaki fotoda dağılmamış halleri sağda dağıtıldıktan sonraki durum. 805in koyu olduğu net şekilde görünüyor.

Bittiğinde kesinlikle tekrar alacağım.  Bu ürün malesef Türkiye'de satılmıyor. Buradan Gratise sesleniyorum bu marka kesinlikle Türkiye'de satılmalı. Duy sesimi Gratis:) Ama üzülmüyoruz, ürünü kolaylıkla cloud10beauty'den 6€ gibi bir ücrete alabilirsiniz.

Cloud10beauty bir irlanda sitesidir. Ben yurt dışından alışveriş yapmıyorum korkuyorum dediğinizi duyar gibiyim. İnanın bu sitede böyle bir korkuya gerek yok. Alışverişinizi 100 euro'yu geçirmeyin yeter. Benim tüm siparişlerim 4 gün gibi kısa bir sürede elime ulaştı. Bu alışveriş sitesiyle ilgili ayrıntılı bir yazı isterseniz aşağıya yorum bırakın yeter:)



Güzel kalın ve içinizdeki tanrıçayı şımartmayı unutmayın....


XoXo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder